----------------------------------- Tanjicak79 Pet Nov 01, 2019 9:21 pm I konacno akvarijum ----------------------------------- Pozdrav svima , posle malog zooloskog vrta koji imam jos su mi nedostajale i ribice. :) tako da je jedan akvarijum morao da padne . U pitanju je fabricki juwel lido 120 Dimenzije: 61 x 41 x 58 cm Težina: 24 Kg Zapremina: 120 Litara Rasveta: 2 x High-Lite Day 24 Watt, 438 mm Filter: Bioflow Filter M Pumpa: Juwel ECCOFLOW 500 l/h Int. Grejač: Aqua Heat 100 watt Akvarijum namontiran , biljke posadjene , cikliranje zavrseno , ubacene ribice. Mnogo su mi pomogli saveti sa foruma obziron da sam totalni pocetnik amater i hvala svima. Jedino pitanje je da li sam preterala sa kolicinom ribica , imam 6 royal neonki , 2 zute i 2 crne moli , 4 gupike, 2 leerija , 2 skalara manja, ancistrusa , amonijera i par muljara , i 5 kozica. Gupike su zadnje dosle i od kad sam nnih ubacila svi su se malo uznemirili . Ako imate jos neki savet unapred zahvaljujem ----------------------------------- skendro1 Pet Nov 01, 2019 10:00 pm ----------------------------------- kozice ti uz skalare nece docekati sutrasnji dan ----------------------------------- Tanjicak79 Pet Nov 01, 2019 10:11 pm ----------------------------------- Skalari su izuzetno miroljubivi , uopste ne primecuju kozice. Postavila bih slike samo da znam kako :) ----------------------------------- Tanjicak79 Pet Nov 01, 2019 10:24 pm ----------------------------------- http://www.akvarijum.org/forum/upload/uploads/_393159967_IMG-99bafc238e5daa2332222bcb26cd184e-V.jpg ----------------------------------- Tanjicak79 Pet Nov 01, 2019 10:33 pm ----------------------------------- http://www.akvarijum.org/forum/upload/uploads/_120972340_FB_IMG_1572640374755.jpg ----------------------------------- Malina Sub Nov 02, 2019 3:40 pm ----------------------------------- Akva je lep samo sto bi ja izbacio tu figuru jer jedino ona strci od prirode ali ako se tebi svidja onda... Po meni ribe si trebala postepeno da ubacu