----------------------------------- Ksendzi Pon Dec 18, 2017 12:32 pm Kuli u filteru ----------------------------------- Jutros podignem ja poklopac akvarijuma i imam sta i da vidim, kuli u filteru. E sad, ne bi bilo nikakvih problema da se gospodin, dok sam pokusavala da ga vratim u akvarijum, nije zavuko u deo bio filtera. Sve vreme naravno pazim da ga ne prignjecim i ne povredim dok pomeram to sve da bih ga vratila, on zivahan, sve okej, vratim ga ja u akvarijum, medjutim vidim da ima belu tacku sa jedne strane. Jeo je regularno, nista mu ne smeta, ali sam primetila da je druga kuli odmah pocela da gricka tu belu tacku na njemu. Mene sad brine jel on okej, i sta mogu da uradim u vezi ovoga. Jos uvek sam totalni pocetnik, i uopste mi nije jasno kako je zavrsio uopste u filteru. Znam da su one zivahne, da hoce da iskoce iz akvarijuma, ali imam poklopac na akvarijumu, treba da bude hudini da bi zavrsio u njemu -_- evo slike u prilogu da vidite o cemu pricam, i ako neko zna sta bih mogla da mu uradim da mali bade dobro, bilo kakav savet je dobro dosao. http://i66.tinypic.com/x42ln4.jpg ----------------------------------- Predrag13 Pon Dec 18, 2017 1:44 pm ----------------------------------- Nemam bas iskustva sa kulijima ali meni izgleda samo kao ogrebotina. ----------------------------------- Predrag13 Pon Dec 18, 2017 1:47 pm ----------------------------------- Mozda da ga odvojis u neki karantin da ostale ribice nebi grickale povredjeno mesto ----------------------------------- Serene Sky Pon Dec 18, 2017 4:00 pm ----------------------------------- Meni isto deluje kao ozleda. Nisi trebala da je juriš najverovatnije bi se sama vratila kako je ušla. Kuli inače vole da se zavlače ua filter a ako imaju mogućnost i da izadju delimično napolje. ----------------------------------- Lenji Lisac Pon Dec 18, 2017 4:01 pm ----------------------------------- Kod kulija se ne ubacuju nikakvi lekovi jer osetljivi su na iste (isprobano u praksi), dovoljno je odrzavti higijenu ak