Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 mladj zivorotki Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
AquaWolf
Akvarista



Registrovan: 21 Jun 2016
Poruke: 25
Lokacija: Kikinda

PorukaPoslao: Sub Jul 16, 2016 1:14 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

pozdrav svima. s obzirom da sam relativno pocetnik u akvaristici,pa neke stvari jos ne znam a ovi kod mene u pet shopu samo mazu i lazu, hteo sam vas da pitam pa ko zna nek mi odgovori sto pre. da li mogu da stavim koridorasa,odnosno malog muljara oko 2.5-3 cm sa malim zivorotkama ksifoa i gupicona starih nekih nedelju-dve dana? hvala svima na odg. i neka mi se javi ko ima torokatume i endler gupi na prodaju... Smile
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
AquaShop
Sponzor






PorukaPoslao: Sub Jul 16, 2016 1:14 am Snimi Poruku Nazad na vrh

AquaWolf
Akvarista



Registrovan: 21 Jun 2016
Poruke: 25
Lokacija: Kikinda

PorukaPoslao: Sub Jul 16, 2016 1:15 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

inace aq je od 35 litara...samo me brine da ih ne smaze....
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
Serene Sky
Akvarista



Registrovan: 13 Nov 2013
Poruke: 790
Lokacija: Valjevo

PorukaPoslao: Sub Jul 16, 2016 8:02 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Možes slobodno mlađ živorotki je spremna da pliva odma po izlasku iz majke. Nađi Riccia fluitans znatno će ti biti lakše da ih odgajiš ona je idealna za uzgoj zivorotki.
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu porukuPošalji email
AquaWolf
Akvarista



Registrovan: 21 Jun 2016
Poruke: 25
Lokacija: Kikinda

PorukaPoslao: Sub Jul 16, 2016 11:20 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Znaci neces ih muljar jesti s obzirom na zakon prirode,veca riba jede manju?