|
|
|
| Autor |
Poruka |
Chewu
Akvarista

Registrovan: 15 Nov 2011
|
Cao svima!
Veeeeeeliki sam pocetnik, i neckao sam se da li da vam predstavim svoj akvarijum, al ipak sam se odlucio, pa kud puklo..
Dosta sam citao na forumu i trudim se da vecinu stvari koje sam procitao od vas iskusnijih sprovedem u delo, i u odnosu na to kako sam lose krenuo sa ovom pricom,sad je mnogo bolje! Svaka vam cast (citavom forumu), odlicni ste ucitelji!!
Nadam se komentarima, a puno bi mi znacile pre svega kritike i predlozi...
Akvarijum ima 40l,sestougaonog je oblika, i to me malo smara, al sta je tu je (dobio sam na poklon)... Slikan je ovako jer me nervira prelamanje na tim bocnim uglovima, a i nije puno izgubljeno ovako...
Osvetljene su dve neonke od po 18w, jedna kineska gro-lux i druga neka obicna...
Sto se podloge tice, bio sam tvrdoglav na pocetku i nisam slusao pametnije, tako da nemam nista hranljivo ispod sljunka... Zbog toga od skoro dodajem EasyCarbo i ProFito, ovaj drugi u jako malim kolicinama jer se plasim algi...
Od biljaka imam Valisneriju, neku biljku za koju mi je prodavac rekao da je limun, ne znam lat. naziv i kladaforu. Imam ovaj mangrov panj i od pre dva dana na njemu je javanska mahovina,cekam da se primi...
Od riba su unutra 6x kraljevska neonka, 6x crna fantom tetra, 2x biciris,1x torokatum, i jedan kuli kuli na cuvanju (drugov)...
Imam i 3 odrasle kozice od kojih je jedna dosla trudna, pa sam nasao i jednu malu pre par dana....
Filter je unutrasnji sundjer, al planiram da ga zamenim...
Nisam bas u prilici sa vremenom pa jednom nedeljno menjam 6l vode,a jednom mesecno polovinu iako znam da bi trebalo cesce da menjam vecu kolicinu...
I eto, to je odprilike to... Pucajte! ' '
PS Samo jos da pohvalim forum, da nisam poceo ovde da citam o akvaristici se ne bih ni zainteresovao tako da HVALA VAM! |
|
|
|
   |
 |
AquaShop
Sponzor
|
|
|
 |
UrosBGD
Akvarista

Registrovan: 24 Dec 2011
|