Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 pomoć oko čistača Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
dulle
Slučajni Prolaznik



Registrovan: 17 Feb 2017
Poruke: 7

PorukaPoslao: Pet Feb 17, 2017 3:55 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

zdravo potrebna mi je pomoc oko odabira cistaca i dali u oste da ih uzmem posto sam početnik, da li neko moze mi rec nesto o ovome, inace imam akvarijum od 70 l i par silver molly 3x guppy i 3 ksipo posto su male ribe brine me posto sam cuo da velike ribe jedu male po zakonu prirode logicno pa mi je pootrebna pomoc . pozzz i nadam se brzom odgovoru Very Happy Surprised Cool
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
AquaShop
Sponzor






PorukaPoslao: Pet Feb 17, 2017 3:55 pm Snimi Poruku Nazad na vrh

Shika
Akvarista



Registrovan: 19 Mar 2013
Poruke: 70
Lokacija: pirot

PorukaPoslao: Pet Feb 17, 2017 6:30 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Cistaci su uglavnom miroljubive ribe i nisu agresivne prema drugim ribicama, imas i vise vrsta cistaca kako se popularno nazivaju kao sto su npr ancistrusi, corydorasi... Jel mozes jos da opises akvarijum, koju filtraciju imas, koja je temperatura, sta imas od dekoracije, koje biljke, da bi onda mogli da ti pomognemo koje "cistace" da ubacis. Pozdrav
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
dulle
Slučajni Prolaznik



Registrovan: 17 Feb 2017
Poruke: 7

PorukaPoslao: Pet Feb 17, 2017 7:19 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh