----------------------------------- Beg Sre Okt 24, 2018 7:43 pm Pomoc oko "cistaca" i biljaka ----------------------------------- Imam par pitanja: imam akvarijum pola godine, i ima oko 35-40 litara, od opreme filter (12w, 800l/h), grejac (150w), LED lampa na kacenje od 2w. Za podlogu imam pesak, a uz to i dve figure za skrivanje. Od ribica imam: 3 gupike(jedan muzjak i dve zenke, mreste mi se vec drugi put pa imam u planu da male kad odrastu jedan delic ubacim sa njima), 2 blek moli(muzjak i zenka), 2 razbore(njih dve sam dobio na poklon i super se osecaju, mislim nisu plasljive sto nisu u jatu itd...). Da li bih smeo da ubacim neke "cistace" sa njima, kako bi sve to funkcionisalo, da li bi se slagali ili ne, kakvi uslovi trebaju itd.. A drugo, koje bi biljke bile dobre za ovaj akvarijum, jel postoje neke sto nisu mnogo zahtevne i koje su lake za odrzavanje posto sam pocetnik, a s druge strane nemam toliko puno vremena da im se posvetim ----------------------------------- Ralke Čet Okt 25, 2018 8:10 am ----------------------------------- Ubaci slobodno. Na guglu potrazi nezahtevne biljke,danas je to bar jednostavno i brzo. Pozdrav ----------------------------------- Peku Čet Okt 25, 2018 1:19 pm ----------------------------------- Pozdrav. Čistač je širok pojam. Imaš ribe koje preturaju po dnu kao koridorasi njih možeš više i imaš "algare" njih je najbolje ubaciti jednu do dve jedinke. Ako staviš više moraćeš da ih hraniš. Biljke na nana i mahovine. ----------------------------------- m.vlacina Čet Okt 25, 2018 1:35 pm ----------------------------------- Biljke mozes i razne kripte, jako su lepe a ne traze previse svetla. ----------------------------------- IVANRO Čet Okt 25, 2018 2:32 pm ----------------------------------- Ako pod čistači misliš na algare stavi puževe Nerite koje god možeš da nađeš jer ancistrusi (ono što po radnjama zovu algari) rastu preveliki za akvarijume 35-40 litara plus prljaju mnogo. Ako pod čistači misliš na koridorase njih treba dodati