Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Rasveta u akvarijumu 120l Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
Spoooky
Akvarista



Registrovan: 05 Jun 2012
Poruke: 70
Lokacija: Beograd

PorukaPoslao: Ned Avg 12, 2012 10:17 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Ne znam dali sam pogodio temu ali me zanima dali ribicama smeta obicna neonka,jer danas mi se desilo nesto cudno..posto mi je akvarijum 120l 100cm duzine 40cm visine i 30cm dubine a imao sam malu neonku od 18w u njemu i nije bilo problema a danas sam kupio jednu od 120 cm od 36w da bude jace svetlo zbog bilja,ali desio se nesto sto nisam ocekivao jer sam skoro pocetnik...tertrazone i skalari su mi pobledeli skroz i skoro sve ribice osim gupika su se spustile na dno...molim vas neki komentar na ovaj moj post kako bih znao sta da radim...hvala unapred!!!
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
AquaShop
Sponzor






PorukaPoslao: Ned Avg 12, 2012 10:17 pm Snimi Poruku Nazad na vrh

nemanjask
Urednik
Urednik



Registrovan: 29 Nov 2010
Poruke: 2451
Lokacija: Beograd

PorukaPoslao: Ned Avg 12, 2012 10:47 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

"Boja " svetlost i jačina nemaju uticaja na zdravlje riba, jedino što može da prouzrokuje da ribe postanu blede je stres, jako svetlo posle mraka prouzrokuje blagi stres ali se ribe brzo oporave (posle par minuta)
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
Spoooky
Akvarista



Registrovan: 05 Jun 2012
Poruke: 70
Lokacija: Beograd

PorukaPoslao: Ned Avg 12, 2012 11:04 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Znaci li to da svetlo nije prejako za njih???Mislim naveo sam akvarijum je duzine 1 metra a neonka 1m i 20cm od 36 W...???
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
nemanjask