Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 OptiWhite Laguna Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
acabgd
Akvarista



Registrovan: 21 Dec 2011
Poruke: 97

PorukaPoslao: Sre Nov 14, 2012 2:10 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Anboy ::
Predivno izgleda i jako je sve zanmljivo i zelim jednog dana morski akvarijum da imam al oko kablova i ostale tehnike pojma nemam. Zato sto vise stvari podeli sa nama pogotovo oko sumpa! Hvala Smile


Ma to samo deluje komplikovano a ustvari uopste nije. Pa evo, ja sam totalni laik. Nikada se nisam bavio akvaristikom i svoj prvi akvarijum sam oformio krajem januara ove godine, pa evo dokle stigoh sada... Nauci se usput, citas malo, pitas kolege akvariste, pogledas malo YouTube... Informacija ima na svakom koraku.
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
AquaShop
Sponzor






PorukaPoslao: Sre Nov 14, 2012 2:10 pm Snimi Poruku Nazad na vrh

acabgd
Akvarista



Registrovan: 21 Dec 2011
Poruke: 97

PorukaPoslao: Čet Nov 22, 2012 3:37 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Jos malo novosti kod mene, imam i video koga ne mrzi da pogleda. Znam da se cesce gledaju slike, prelistas za cas, ali me mrzelo da slikam jednu po jednu i posle sredjujem kao sto obicno radim, Lakse mi bilo da sve snimim na kameri.

Koga interesuje moze da ukljuci i FullHD pa ce dobiti pravi uzitak...


Link


Od novosti tu je jedna Grama Loreto koja se i dalje krije, kao i sest plavo-zelenih Chromisa koji naravno vode da plivaju u jatu. Na snimku se vidi samo pet jer se sesti jos uvek krio uspod stene, ali se kasnije i on "oslobodio" i pridruzio drustvu.