Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Čišćenje creva kanister filtera Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
goranp
Akvarista



Registrovan: 12 Feb 2013
Poruke: 207
Lokacija: Beograd

PorukaPoslao: Sre Dec 25, 2013 12:56 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Samo sam zbog početnika hteo da pokažem koliko je važno očistiti crevo (ili kupiti novo) kanister filtera. Uporedite samo protok pre i posle, mislim da posle 6 meseci bez čišćenja kapacitet filter opadne na manje od 20% samo zbog algi koje se nakupe i smanje prečnik creva a time i protok vode.

Image
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
AquaShop
Sponzor






PorukaPoslao: Sre Dec 25, 2013 12:56 pm Snimi Poruku Nazad na vrh

TeoDos
Akvarista



Registrovan: 30 Dec 2011
Poruke: 1014
Lokacija: Beograd

PorukaPoslao: Sre Dec 25, 2013 1:52 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

A kako ti konkretno cistis crevo? Ja licno koristim onu cetku za pranje flasa i kanap.
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu porukuPoseti sajt autora
nesa69
Urednik
Urednik



Registrovan: 01 Feb 2013
Poruke: 2221
Lokacija: Pančevo

PorukaPoslao: Sre Dec 25, 2013 2:25 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Sajla za biciklu (kočnica, menjač) i sunđer vezan na kraju Smile
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
goranp
Akvarista



Registrovan: 12 Feb 2013
Poruke: 207
Lokacija: Beograd

PorukaPoslao: Sre Dec 25, 2013 3:31 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh