Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Moj kutak.. Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
vlajkoo.94
Akvarista



Registrovan: 27 Okt 2014
Poruke: 15
Lokacija: Beograd

PorukaPoslao: Sub Nov 01, 2014 8:54 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

U akvaristici sam pocetnik,a i od skoro sam na firumu pa da vam predstavim moj prvi akvarijumcic. Ima nekih 75l,stakleni integrisani filter,nije bioo mesta za spoljni posto sam ga dobio na poklon i stao je bas knap na deo sanka. Smile
Od stanovnika imam 10 barbusa,10ak neonki,3 koridorasa,ancija,par platika,2 zebrice i 2 helene.
Ne znam imena svih biljaka,ali verujem da ce te ih prepoznati. Smile
Evo i slika:
http://postimg.org/image/y5ricei17/
http://postimg.org/image/evwb07ulf/

Ubacujem od skoro diy O=C=O (malo da se zezam Very Happy)
Osvetljenje cini jedna akvarijumska neonka nznm tacno koja i 2 stedljive sijaloce,ukupno 55w Smile
Sve kritike naravno pozeljnje. Smile
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
AquaShop
Sponzor






PorukaPoslao: Sub Nov 01, 2014 8:54 pm Snimi Poruku Nazad na vrh

HORUS
Koristan akvarista


Opomene: 2
Registrovan: 21 Avg 2012
Poruke: 2655
Lokacija: Bela Crkva

PorukaPoslao: Sub Nov 01, 2014 9:51 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Biće možda problema sa barbusima i zebricama.
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
vlajkoo.94
Akvarista



Registrovan: 27 Okt 2014
Poruke: 15
Lokacija: Beograd

PorukaPoslao: Sub Nov 01, 2014 9:57 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Znam,ali zebrice sam imao pre barbusa i moji ukucani su ih bas zavoleli tako da msm da vise vole zebrice od mene Very Happy ja ne bih preziveo ako ih se resim Smile
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku