Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Razmnozavanje zlatne ribice Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
Milan98
Akvarista



Registrovan: 27 Jan 2015
Poruke: 16
Lokacija: Stalac

PorukaPoslao: Čet Jul 23, 2015 5:14 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Kao sto sam i ja, dosta pocetnika ima ovde na forumu, mene zanima prepoznavanje muzijaka i zenke u toku procesa razmnozavanja i kako se sve to odvija u kucnim uslovima akvarijuma.. Kako mogu ja razmnoziti moje zlatne ribice? Sta je sve potrebno? Unapred HVALA.. Smile
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
AquaShop
Sponzor






PorukaPoslao: Čet Jul 23, 2015 5:14 pm Snimi Poruku Nazad na vrh

nemanjask
Urednik
Urednik



Registrovan: 29 Nov 2010
Poruke: 2451
Lokacija: Beograd

PorukaPoslao: Čet Jul 23, 2015 7:41 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Jedinin koliko- toliko pouzdan pokazatelj su bele tačkice na škržnim poklopcima kod mužjaka, naravno kada postanu polno zreli, ženke su uvek krupnije i zaobljenije. Razmnožavanje japanki ili "zlatnih ribica" nije jednostavno i nije za početnika, savetujem ti da kreneš od živorotki i lakših ikrašica pa tek kada to usavršiš kreni na teže, do tada prelistal lepljive teme na forumu u delu razmnožavanja i naći ćeš 99% odgovora na tvoja pitanja.
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
Milan98
Akvarista



Registrovan: 27 Jan 2015
Poruke: 16
Lokacija: Stalac

PorukaPoslao: Čet Jul 23, 2015 9:09 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh