Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Pomoc, pocetnik Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
Milan98
Akvarista



Registrovan: 27 Jan 2015
Poruke: 16
Lokacija: Stalac

PorukaPoslao: Pon Avg 17, 2015 12:14 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Pozdrav , imam nov akvarijum od 80l sa spoljnim filterom 10l , pumpom, prelivnic cevima , i svime. Od biljaka sam nabavio bacopa australis 2 ogromna zbuna i mahovine. Podloga je kvarcni pesak 3cm i krupniji kamencici 2cm. Rasveta je neka predlozili su mi u radnji roze svetlo neko, manje algi raste i lepse izgledaju ribice (tako kazu) , voda je na cikiliranju 6 dana. temperatura vode je 23stepena. E sad posto sam ja pocetnik u akvaristici i ne znam puno toga. Da li mora hranjljive podloge za ove biljke? I zanima me koje ribice mogu da ubacim za pocetak? Razmisljao sam za gupike , neonke, moly.. Jer sam ja pre samo japanke imao i to mi je neki rodjak sve namestao dok sam ja bio na moru.
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
AquaShop
Sponzor






PorukaPoslao: Pon Avg 17, 2015 12:14 am Snimi Poruku Nazad na vrh

Twister
Akvarista



Registrovan: 10 Jul 2014
Poruke: 119
Lokacija: Sremska Mitrovica

PorukaPoslao: Pon Avg 17, 2015 12:41 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Milan98 ::
....voda je na cikiliranju 6 dana. temperatura vode je 23stepena.


I ja sam pocetnik, i rad sam nauciti kako da mi voda u akvarijumu po ovom paklu bude 23°C? Jel ga drzis mozda u podrumu?
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
Milan98
Akvarista



Registrovan: 27 Jan 2015
Poruke: 16
Lokacija: Stalac

PorukaPoslao: Pon Avg 17, 2015 12:48 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh