Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Nov akvarijum za afričke ciklide Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
saramladji
Akvarista



Registrovan: 18 Jan 2016
Poruke: 25
Lokacija: Beograd

PorukaPoslao: Pon Jan 18, 2016 12:45 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

U planu je izrada akvarijuma dimenzija 90x30x60 za afričke ciklide. S obzirom da sam početnik i da imam vrlo malo iskustva u akvaristici molim za pomoć oko sledećeg:

- da li za ove dimenzije akvarijuma ide staklo 10mm ili je dovoljno 8mm i da li je potrebno raditi ojačanja i duplo dno ukoliko staklo bude 10mm? Napomena: za akvarijum ću raditi postolje od čeličnih profila oboženo staklom, alubondom i sl...

- s obzirom da je zamisao da akvarijum ima pravougaoni oblik nalik deblje plazme, a da je planiran prelivni filter na sredini zadnje strane (zadnja strana akvarijuma će ići uz zid a tri strane će biti slobodne) da li je širina od 30 cm dovoljna i koliki bi trebalo da bude kapacitet ovog filtera?

- visina je 60 cm ali neće ići hauba preko već će gornji deo akvarijuma od ? cm biti prazan (za osvetljenje i prelivne cevi). Koliko treba predvideti prostora za tako nešto? 10cm?

To bi bio početak pa molim iskusne kolege za pomoć a imaću još dosta pitanja.
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
AquaShop
Sponzor






PorukaPoslao: Pon Jan 18, 2016 12:45 pm Snimi Poruku Nazad na vrh

iggi
Akvarista



Registrovan: 16 Jan 2016
Poruke: 19
Lokacija: Obrenovac

PorukaPoslao: Pon Jan 18, 2016 1:43 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh