Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 CPO Rakovi u 50-ak litara Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
targla
Akvarista



Registrovan: 24 Nov 2015
Poruke: 30
Lokacija: Beograd / Karaburma

PorukaPoslao: Pon Mar 14, 2016 9:51 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Pozdrav svima, kao i vecina ovde totalni sam pocetnik i nikada do sada nisam imao nikakav akvarijum. Gledajuci i citajuci po forumu o ovom izuzetnom i na svoj nacin posebnom hobiju naleteo sam na CPO (Cambarellus patzcuarensis sp. orange) dopao mi se i resio sam da se oprobam sa njima. Raspitivajuci se o njima gde i po kojoj ceni mogu da se nabave kod nas, koji su uslovi za njihovo drzanje, dosao sam do saznanja da rastu do 10-15cm plus kljesta (ako sam dobro razumeo) i covek mi je ponudio plave primerke na koje sam odlepio. Dok sam na jednom domacem sajtu procitao da rastu do svega 4-5cm.?! I istajuci tako i citajuci po internetu na oglasima naletim na slicnog raka pod nazivom Procambarus Alleni (ispravite me ako sam lose napisano) gde mi je prodavac rekao da se ne preporucuje bas sa ribicama i kozicama mada nije ne moguce. Ako neko ima iskustva sa njima da mi pripomogne voleo bih vece rakove, ne ove male od 4-5cm. Konkretno me zanima ako je moguce sa kojim ribicama, kozicama i biljkama bi bilo ok drzati ovog raka?

Sto se akvarijuma tice dimenzije su 50Dx30Sx35V, grejac Atman-ov 100w, potapajuca pumpa isto Atman-ova AT-F301 od podloge sam uzeo crni sljunak 1-3mm, za rasvetu jos razmisljam i cekam savete vezane za biljke. Jer svakako ne bih da bude dzungla neka vec "srednje" ubiljen ako mogu tako da kazem nista preterano natrpano biljkama.