Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Pokusaj biotopa Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
Rainmaker
Akvarista



Registrovan: 04 Sep 2015
Poruke: 130
Lokacija: Prokuplje

PorukaPoslao: Sub Maj 28, 2016 7:57 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Pozdrav,evo da predstavim moj akvarijum Very Happy Dimenzije: 50x60x30 Svetlo:Neoonka 18w Podloga:Kvarcni pesak Biljke:Pistia stratiotes(vise komada) Akvarijum mi je u fazi cikliranja,tako da cu ubaciti ribe kasnije.Planiram patuljaste ciklide,neke tetre i komunalce.
Image Zao mi je zbog loseg kvaliteta,slikano je mobilnim telefonom.Molim za savete,kritike i pohvale s obzirom da sam pocetnik. Unapred hvala.
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
AquaShop
Sponzor






PorukaPoslao: Sub Maj 28, 2016 7:57 pm Snimi Poruku Nazad na vrh

Ralke
Akvarista



Registrovan: 27 Feb 2016
Poruke: 187
Lokacija: Surcin/Novi Beograd

PorukaPoslao: Sub Maj 28, 2016 8:35 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Pa ono... nema tu sta mnogo da se kaze obzirom da i nema sta za komentarisati Smile. Cudno mi sto je visina veca od duzine, no dobro... kad pistia pusti korenje mozda i dobijes malo na "misticnosti".. mozda jos neka grana,kamen... pozdrav
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
Rainmaker
Akvarista



Registrovan: 04 Sep 2015
Poruke: 130
Lokacija: Prokuplje

PorukaPoslao: Sub Maj 28, 2016 8:38 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Hvala na sugestiji,to je akvarijum mog oca,tako da ja nisam odredjivao dimenzije. Smile
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
Noik
Akvarista



Registrovan: 28 Avg 2015
Poruke: 145

PorukaPoslao: Sub Maj 28, 2016 8:50 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh