Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Početnik i bolest riba. Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
tanja-s
Akvarista



Registrovan: 11 Jul 2016
Poruke: 17
Lokacija: Nemacka

PorukaPoslao: Ned Jul 17, 2016 2:19 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Pozdrav svima. Kao što sam već u jednoj od tema navela ja sam početnik u svemu ovome. Pre otprilike 2 nedelje sam kupila akvarijum od 30l pripremila ga i juce sam odnela vodu na ispitivanje i pripremljena je. Tako da smo kupili za početak 4 male ribice, jednog raka i 3 Helene. Kad sam ubacila juče ribice u vodu sve je izgledalo normalno. Kupljene su 2 žene i 2 mužjaka. Jedan od mužjaka je od početka plivač po površini vode da bi popodne bio na dnu. Prvo sam mislila da se krije jer je nova sredina ali sada već imam brigu da nešto nije u redu. Znaci stalno je na dnu akvarijuma kao da leži na kamencicima i kao da pliva tu u jednom mestu. Kad ubacim hranu ne prilazi joj do gore kao ostale 3 ribe nego se možda podigne od dna 2cm i to je to. Ne primećujem nikakve bele tačke niti nadutost u stomaku. Manji je od ostale tri ribice. Iskreno ne znam koja je vrsta ribe u pitanju pošto sam ja htela gupi ali su rekli da su one velike za nas akvarijum pa su nam preporučili ove male jer su navodno slične kao te gupi što sam htela. Postavite cu sliku ribe na dnu i ostalih riba pa da vidite koja je vrsta u pitanju. Moje je pitanje da li je riba bolesna i šta joj je i šta ja da radim? Ako je bolesna da li će zaraziti i druge ribe?
Hvala vam unapred na odgovoru.

Image
Image
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
AquaShop
Sponzor






PorukaPoslao: Ned Jul 17, 2016 2:19 pm Snimi Poruku Nazad na vrh

tanja-s
Akvarista



Registrovan: 11 Jul 2016
Poruke: 17