Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Pomoc oko izbora biljaka i panjica Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
markesa
Akvarista



Registrovan: 27 Sep 2010
Poruke: 82
Lokacija: beograd

PorukaPoslao: Sre Sep 29, 2010 1:01 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

ne mogu da kazem cije jer nemogu da ga nadjem ali preporuci neku koja nije mnogo zahtevna i konplikovana jer sam ja totalni amater
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
AquaShop
Sponzor






PorukaPoslao: Sre Sep 29, 2010 1:01 am Snimi Poruku Nazad na vrh

chicaan
Akvarista



Registrovan: 30 Maj 2010
Poruke: 400
Lokacija: Zemun, BGD

PorukaPoslao: Sre Sep 29, 2010 1:07 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Za prednji plan, po meni, jako je zahvalna marsilea hirsuta, rašće u minimalnim uslovima, ali je jako zahvalna ako je osvetljenje preko 0.5w/l i ako se dodaje CO2 i ako ispod peska-šljunka ima hranljive podloge
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu porukuPošalji email
markesa
Akvarista



Registrovan: 27 Sep 2010
Poruke: 82
Lokacija: beograd

PorukaPoslao: Sre Sep 29, 2010 11:42 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

okaci neku sliku ako imas ja je nisam nasao u bazi a sto se tice osvetljenja koliko meni treba neonki za aq od 350-400l
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
nikouro
Urednik
Urednik



Registrovan: 14 Feb 2010
Poruke: 6529
Lokacija: Beograd - Urosevac 19.12.1973g.

PorukaPoslao: Sre Sep 29, 2010 2:31 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

http://www.akvarijum.org/forum.....%20hirsuta

pitanje je koliko ti je dubok akvarijum, jer i od toga zavisi jacina osvetljenja
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
markesa
Akvarista



Registrovan: 27 Sep 2010
Poruke: 82