Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Uzgajanje kozica za totalne pocetnike Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
Veki




Registrovan: 30 Sep 2017
Poruke: 2
Lokacija: Beograd

PorukaPoslao: Uto Okt 03, 2017 3:14 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Dobar dan svima, ja sam Ivan, novi sam clan foruma.
Totalni sam laik u akvaristici, zbog toga sam i otvorio ovu temu. Po onome sto sam citao i informacije koje sam ovde nailazio to deluje veoma prosto za nekog ko se vec bavi ovim.Od opreme ne posedujem nista, ali voleo bih da pocnem da uzgajam kozice,jer mi deluju zanimljivo kao nov hobi.
Zanimaju me sledece stvari. Sta je od opreme sve potrebno(bukvalno sve nabrojati),preparate, kako dobijate odredjenu PH vrednost vode, kako se tretiraju takvi akvarijumi, priprema akvarijuma, kako se odrzavaju, menjanje vode, usisavanja dna. Ne poznajem nikoga gde bih to mogo uzivo videti ili dobiti savete.Takodje bih mozda ubacio par neonkica(posto sam citao da bi oni mogli ici zajedno sa kozicama), da bi mi akvarijum bio sareniji(mada me zanima kako bi to uticalo na kozice, da li bi im bilo stresno da zive u okruzenju sa njima). sa kojim brojem kozica bi valjalo krenuti, ako bih ubacio neonkice, koji je broj neonkica je recimo minimalan za jedno drustvo. Da li bi valjalo drzati dva puzica helene preventive radi...itd.
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
AquaShop
Sponzor






PorukaPoslao: Uto Okt 03, 2017 3:14 am Snimi Poruku Nazad na vrh

Serene Sky
Akvarista



Registrovan: 13 Nov 2013
Poruke: 790
Lokacija: Valjevo

PorukaPoslao: Uto Okt 03, 2017 3:47 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh