Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Da li mi je Gupi trudna? pomoc pocetniku Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
Saša88
Akvarista



Registrovan: 19 Nov 2017
Poruke: 19
Lokacija: NS

PorukaPoslao: Uto Nov 28, 2017 2:03 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Pozdrav drugari,snimio sam moju gupi,zanima me da li je trudna ?totalni sam pocetnik ,koliko sam skontao po ovoj crnoj tacki se poznaje da je trudna? molim vas bez prozivanja,kupicu prirodno bilje i napraviti par pecinica,evo video pa vidite da li jeste ili ne ?

https://www.youtube.com/watch?v=xyxhlLC_J-o

Hvala puno
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
AquaShop
Sponzor






PorukaPoslao: Uto Nov 28, 2017 2:03 am Snimi Poruku Nazad na vrh

Saša88
Akvarista



Registrovan: 19 Nov 2017
Poruke: 19
Lokacija: NS

PorukaPoslao: Uto Nov 28, 2017 2:14 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Saša88 ::
Pozdrav drugari,snimio sam moju gupi,zanima me da li je trudna ?totalni sam pocetnik ,koliko sam skontao po ovoj crnoj tacki se poznaje da je trudna? molim vas bez prozivanja,kupicu prirodno bilje i napraviti par pecinica,evo video pa vidite da li jeste ili ne ?

https://www.youtube.com/watch?v=xyxhlLC_J-o

Hvala puno


jos jedan snimak https://www.youtube.com/watch?v=E46-FNxsNA8
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
Lenji Lisac
Akvarista



Registrovan: 08 Avg 2015
Poruke: 825
Lokacija: Beograd, Karaburma

PorukaPoslao: Uto Nov 28, 2017 3:24 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Cist primer kroz mesec dana pa uporedi u kom danu je tvoja.. moja slobodna procena sa snimka je da je oko 7-9 dana, ali ti bolje vidis uzivo tako da..