Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Početak akvarijum 105l pomoć Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
etoig
Slučajni Prolaznik



Registrovan: 16 Dec 2017
Poruke: 5

PorukaPoslao: Sub Dec 16, 2017 10:44 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Pozdrav svima, da se najpre predstavim ja sam Mitar iz Priboja.
U akvaristici sam početnik, ako se ne računa držanje živorotki sa nekoliko nezahtevnih biljaka valisnerija, anubija... Pored sve dobre volje akvarijum nije mogao da izgleda kako sam zamislio, najviše zbog dimenzija i izgleda (strašno čudovište od akvarijuma), ali i zbog mog neznanja i manjka vremena.
E, zbog toga sam skoro pazario akvarijum od 105 litara 75 x 35 x 40, koji izgleda daleko bolje od tog prethodnog