Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Qwerty's Kingdom Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
Ksendzi
Akvarista



Registrovan: 08 Nov 2017
Poruke: 111
Lokacija: Beograd, Nis

PorukaPoslao: Pet Dec 29, 2017 8:39 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

doslo vreme da se predstavimo i mi (mislim da moje nove drugare i mene) xD

ja sam apsolutni pocetnik u akvaristici, igrom slucaja dobila sam akvarijum od nekih 35L dimezija 38x25x38cm, sa potopnom pumpom i filterom (bio-mehanicki sa keramickim prstenovima). osvetljenje je neka kineska lampa koja ce u skorije vreme da leti napolje od 13w 220v, i upaljeno od 9 - 21, sa pauzom od 3 sata izmedju 13 i 16h. naravno uz to sve i grejac od 50w.

akvarijum odlezao prazan neko vreme dok nisam dosla do konacne ideje sta bih volela, i kako bi to moglo da se izvede i stigla do ovakvog izgleda na kraju

Image

od biljaka je tu za sad
vallisneria spiralis,
hygrophila difformis,
cryptocoryne wendtii green.
u planu je jos biljaka, cryptocoryne retrospiralis (ako je nadjem negde) ili umesto nje isto crypta samo balansae, i igranje mahovinom, to nikad ne dosadi.
hranljiva podloga je tropica substrat, i preko crni pesak

stanovnici akvarijuma su
6 razbora espei
8 microrazbora galaxy (zapravo je jedna eritromicron za sad se ne zali, vidim da mu lepo)
4 pangio kuhli-a
xy puzeva (samo se mnoze) uskoro ce helene da se brinu oko njih Very Happy
1 betta splendens aka Qwerty cije je carstvo ceo akvarijum

i kozice koje ce uskoro u akvarijum, malo da se zgreju Very Happy

a evo i nekih mojih slicica, igralo se dete fotoaparatom pa su neke cak ispale i fenomenalno kako sam mislila da ce ispasti.
Galaxije je skoro pa ne moguce slikati, ali uleti po neka u kadar xD

Image

Image

Image