Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Drvo mi je oboilo vodu u akvarijumu Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
Uros1999
Akvarista



Registrovan: 07 Dec 2018
Poruke: 15

PorukaPoslao: Pet Dec 07, 2018 5:23 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Ubacio sam drvo u akvarijum i posle par dana sam primetio da mi boji vodu.
Posto sam pocetnik ne znam kako da izbistrim vodu pokusao sam sa aktivnim ugljem ali nema rezulteta.
Kako mogu jos da izbistrim vodu?
Hvala unapred Very Happy
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
AquaShop
Sponzor






PorukaPoslao: Pet Dec 07, 2018 5:23 am Snimi Poruku Nazad na vrh

Bombadil
Akvarista



Registrovan: 24 Okt 2017
Poruke: 119
Lokacija: Požarevac

PorukaPoslao: Pet Dec 07, 2018 8:11 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Vremenom ce sve samo, budi strpljiv.
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
Ayrton
Akvarista



Registrovan: 25 Sep 2017
Poruke: 134
Lokacija: Bgd.-Karaburma

PorukaPoslao: Pet Dec 07, 2018 8:14 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Češće menjaj vodu.
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
senkasenkasenka
Akvarista



Registrovan: 22 Sep 2014
Poruke: 350
Lokacija: Vrsac

PorukaPoslao: Pet Dec 07, 2018 8:38 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Strpi se mesec-dva, redovna zamena vode i ne brigaj ..
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
Pecinac
Akvarista



Registrovan: 06 Nov 2017
Poruke: 108
Lokacija: Beograd, Autokomanda

PorukaPoslao: Pet Dec 07, 2018 9:14 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

I nemoj da ti je muka da čitaš forum.