Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Potpuni pocetnik Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
Buda04
Slučajni Prolaznik



Registrovan: 14 Nov 2019
Poruke: 6

PorukaPoslao: Čet Nov 14, 2019 8:13 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Pozdrav,

Moja prica pocinje ovako.

Resio cika da kupi bratancima akvarijum za Novu godinu. S obzirom da sam potpuni pocetnik i da sam naisao na ovaj forum i podosta procitao korisnih stvari ... nadam se vasoj zelji, da pomognete pocetnicima, a da se ne prepustim savetima prodavaca.
E da … kao sto sam rekao pocetnik sam i planiram da sve ovo da kupim.
Imam otprilike plan kako treba da izgleda…

Prvo akvarijum…
Planiram da kupim AQUAEL Leddy Set od 54 litra. Razmisljam za pocetak da moji bratanci zavole akvaristiku, a i nadam se s obzirom da je fabricki da ima sve sto treba. Da li treba da cistim nov akvarijum i cime ?

Pod 2. podloga…
Kako se stavlja podloga? Koliko sam shvatio prvo ide hranljiva podloga (naziv Plain u nazivu pretpostavljam) a posle toga neki sljunak. Ako ima neko predlog sta jos moze da stavim na raspolaganju sam. Koliko je potrebno po slojevima stavljati i kojim redom ?
Mislim da stavim neki panj i nekoliko kamencica ..tipa lava stone ili dragon stone u kombinaciji sa manjim kamencicima. Sta treba da uradim pre nego sto stavim podloge i kamenje u akvarijum, prokuvavanje, fitriranje itd…. Ostajem otvoren za preporuke proizvoda, normalno, ako se ne kosi sa pravilima foruma.

pod 3. biljke …