Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Juwel primo 70 početnik Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
Vojche




Registrovan: 29 Nov 2019
Poruke: 0
Lokacija: Kikinda

PorukaPoslao: Pon Dec 09, 2019 8:29 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Pozdra svima,
totalni sam početnik glupak i u planu mi je da uzmem akvarijum juwel primo 70 pa me intresuje Vase misljenje o ovom akvarijumu(pumpa, filter, svetlo....) takođe pokušao bi da uradim postavku kao što je na sledećem linku proizvođača https://www.juwel-aquarium.co.uk/Service-juwel/Set-up-examples/Setup-6/ pa me interesuje da li neko zna koja je to podloga i kamenje i njie mi bas jasno to što piše za co2 jel to dodatni uređaj il šta već
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
AquaShop
Sponzor






PorukaPoslao: Pon Dec 09, 2019 8:29 pm Snimi Poruku Nazad na vrh

Lenji Lisac
Akvarista



Registrovan: 08 Avg 2015
Poruke: 825
Lokacija: Beograd, Karaburma

PorukaPoslao: Uto Dec 10, 2019 6:34 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Crni sljunak, lava kamen, a co2 ti nije potreban (ovde je dodat zbog snimka da bi sto pre bio gotov akvarijum) pusti biljke da se sporo razvijaju.

Sto se tice samog akvarijuma (sve zajedno sa filterom, grejacem, rasvetom) neces pogresiti, jos ako ostnes na istim biljkama milina.. mada ima tu jos gomila koja bi mogla da raste pod slicnim uslovima.
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu porukuPošalji email
Vojche




Registrovan: 29 Nov 2019
Poruke: 0
Lokacija: Kikinda

PorukaPoslao: Sre Dec 11, 2019 12:06 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Hvala na odgovoru, e sad interesuje me jos i ovo: