Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Bolest kod neonki Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
nemanja172




Registrovan: 23 Dec 2020
Poruke: 2

PorukaPoslao: Sre Dec 23, 2020 1:05 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Pozdrav,

preuzeo sam akvarijum sa 6 neonki i jednim čistačem (Ancistrus). Potpuni sam početnik u akvaristici i dobro bi mi došli saveti od iskusnijih. Akvarijum sam preuzeo pre mesec dana.

- Dimenzije akvarijuma (duzina x visina x sirina) - 50 x 30 x 26 (40 litara)
- da li je CIKLIRAN akvarijum (koliko je stara postavka) - ne znam da li je cikliran, ni starost akvarijuma
- sta koristite od filtracije - Trenutno u akvarijumu je Bluwave03 filter, ali sam 2 sedmice probao Eheim160 sa vatom unutra
- kako odrzavate akvarijum - sedmično menjanje trećine vode, sa dodavanjem AquaSafe-a
- kakvu podlogu imate - bez podloge i bez biljaka

Slika akvarijuma
[img]https://ibb.co/17ypPDL[/img]

Po zameni filtera Bluwave sa Eheim filterom, primetio sam da je nestala jedna ribica, pomislio sam da se skriva, ali nisam je pronašao ni nakon usisavanja podloge pri menjanju vode. Takođe, prilikom rada Eheim filtera sam primetio da se na ukrasima pojavile zelene alge kojih do tad nije bilo.

Juče sam primetio da se jednoj od neonki pojavila neka izraslina na ustima, prvo sam pomislio da je hrana. Danas sam je stavio u izolaciju, jer sumnjam da je neka vrsta infekcije. Da li prepoznajete koja je bolest i kako je izlečiti? (priložene slike)

[img]https://ibb.co/P4hLvCY[/img]
[img]https://ibb.co/rk2C98x[/img]

Odmah sam vratio filter Bluwave03 i odradio test vode i dobio sledeće rezultate:
pH - 8.5; kH - 300; gh - 1000; Tc - 0, NO2 - 0.5; NO3 - 20;