Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Pomoc oko odabira podloge i biljaka Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
Anja96




Registrovan: 26 Jan 2021
Poruke: 2
Lokacija: Nis

PorukaPoslao: Uto Jan 26, 2021 8:33 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Pozdrav, pocetnik sam i procitala sam post za pocetnike, ali mi je potrebna pomoc oko odabira podloge i kombinacije biljaka. Volela bih neku zeleno crvenu kombinaciju . Posle cikliranja za pocetak bih uzela neonke.Akvarijum je 55 cm duzina , 32cm visina i 26 cm sirina.Mislim da je to 30 l i plus imam spoljni filter koji je 10 l . Od opreme imam grejac, potapajucu pumpu i pumpicu CO2.
Koliko cm podloge bi trebalo da ide? I jel ide nesto ispod nje i iznad nje ? Smile
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
AquaShop
Sponzor






PorukaPoslao: Uto Jan 26, 2021 8:33 pm Snimi Poruku Nazad na vrh

Bojan95
Akvarista



Registrovan: 15 Dec 2018
Poruke: 144
Lokacija: Ruma

PorukaPoslao: Sre Jan 27, 2021 4:17 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Nije nista precizno propisano. Podloga se uglavnom stavlja tako da tanji sloj bude na prednjem staklu, a debljina podloge raste kako se priblizavas zadnjem staklu. Na taj nacin se dobije efekat dubine u akvarijumu. Kod mene je razlicita debljina podloge u svim akvarijuma, od 4-7cm u prednjem delu pa do 8-12cm na zadnjem. Debljina zavisi od velicine akvarijuma, uredjenja, kolicine hranjive podloge..
Posto je to akvarijum malih dimenzija nema potrebe da ides sa nekim previse debelim slojem.