Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Gde staviti akvarijum Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
mekses
Akvarista



Registrovan: 02 Feb 2022
Poruke: 37

PorukaPoslao: Sub Feb 05, 2022 12:19 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Pozdrav svima,

ovo je moj prvi post i s obzirom da zelim izdvojiti nesto vise vremena za ovaj prekrasni hobi a da sam pocetnik, sigurno ce biti jos pitanja, pa se nadam da cu naci korisne savete. Ustvari ne sumnjam u to.

Odlucio sam se da kupim Juwel Rio 125 (81x50x36), estetski i funkionalno mi se svidja i mislim da bi trebao biti sasvim dovoljan za pocetak i za mene kao potpunog pocetnika u akvaristici, a generalno je veoma malo losih komentara za taj akvarijum. Citao sam poprilicno oko mesta na kom bi akvarijum trebao stajati ali bih ipak bio zahvalan kada bi i neko iskusniji pogledao skicu/nacrt sobe i dao neko svoje misljenje Smile..

Za sada to prvo pitanje, a kao sto rekoh, bice ih jos Wink.. Brojevima sam oznacio potencijalna mesta gde je fizicki moguce da stoji i najrealnija je opcija 1. U tom slucaju me interesuje da li je problem prozor pored. Ako bi akvarijum isao skroz u cosak, ostaje nekih 30ak cm (duzina akvarijuma 80, a zida do prozora 110) od ivice akvarijuma do prozora sto znaci da ce dnevna svetlost delimicno "udarati" u bocno staklo akvarijuma. Posto je u pitanju prizemlje svetlost nije nekog intenziteta ali nisam siguran mogu li tu staviti AQ i da li je to preporucljivo? Drugo pitanje, da li smeta ugaona garnitura, tj da akvarijum bude odmah iza nje? Ili mozda neko ima neku bolju ideju i predlog?

Image
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
AquaShop
Sponzor






PorukaPoslao: Sub Feb 05, 2022 12:19 am Snimi Poruku Nazad na vrh

dragan 77