Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Pocetnik 60L Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
jeepwj




Registrovan: 05 Mar 2021
Poruke: 0

PorukaPoslao: Ned Mar 06, 2022 7:22 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Pozdrav svima

Vec odavno imam u planu biljni akvarijum. Ali sam totalni pocetnik i nisam se nikad susreo s akvarijumom. Ono osnovno znam,cikliranje,koje ribe idu s kojima,tecna prihrana.

U planu imam dvije opcije a vi mi recite sta je bolje za jednog pocetnika

1. Uzeti juwel primo 60L,uz to uzeti jos jednu ili dvije led jer njemu u pokopac mogu stati max 3 led,to je ukupno 24w

2. Dati majstoru da napravi akvarijum,ja bi kupio kanister filter tetra 800 plus,chihiros led A601,ona je jaka 39w ali ima opcije smanjivanja jacine.

Podloga bi isla tropica soil,i neke ne bas zahtjevne biljke.

Sta vi mislite o svemu ovome?
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
AquaShop
Sponzor






PorukaPoslao: Ned Mar 06, 2022 7:22 pm Snimi Poruku Nazad na vrh

pingvinpilence
Akvarista



Registrovan: 22 Okt 2019
Poruke: 42
Lokacija: Beograd

PorukaPoslao: Uto Mar 08, 2022 12:18 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

ja sam za opciju 2
izaberi par vrsta biljaka koje su izdrzljive za pocetak da se ne bi obeshrabrio kad pocnu da se tope. a za par meseci ces imati bolji uvid u to koji tip biljaka ti lezi, s kojim umes da se snalazis, koliko koja trazi da joj se posvetis i koliko ti imas vreemena da im izlazis u susret
srecno
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu porukuPošalji email
Milicita




Registrovan: 09 Mar 2022
Poruke: 0
Lokacija: Novi Sad

PorukaPoslao: Pet Mar 11, 2022 10:41 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Hej, pozdrav!