Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Da li ova gupika treba da se okoti? Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
Mia97




Registrovan: 16 Okt 2010
Poruke: 1

PorukaPoslao: Sub Okt 16, 2010 10:50 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Ja sam pocetnik.Imam jednu gupiku i htela dam da vas pitam da li ce se ona okotiti.Ona crna tacka kod analnog otvora ko da se povecala i postala tamnija.Takodje,stomak joj se malo udebljao.Da li to nesto znaci?
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
AquaShop
Sponzor






PorukaPoslao: Sub Okt 16, 2010 10:50 pm Snimi Poruku Nazad na vrh

Labeo Bicolor
Akvarista


Opomene: 1
Registrovan: 07 Avg 2010
Poruke: 616
Lokacija: Sremska Mitrovica 022

PorukaPoslao: Sub Okt 16, 2010 11:23 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

http://www.akvarijum.org/forum.....t1299.html

Mia, evo ovaj link... protrci malo kroz teme, naci ces sve sto ti treba... srecno sa zenkicom Wink
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
nikouro
Urednik
Urednik



Registrovan: 14 Feb 2010
Poruke: 6529
Lokacija: Beograd - Urosevac 19.12.1973g.

PorukaPoslao: Ned Okt 17, 2010 11:59 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Obavesti nas kada se bude okotila i koliko malaca imas ... srecno
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
vlada_nis
Akvarista


Opomene: 1
Registrovan: 31 Avg 2010
Poruke: 408
Lokacija: nis

PorukaPoslao: Ned Okt 17, 2010 12:06 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

mogla bi da se predstavis u podforumu upoznavanje i kazes nesto o svojim akvarijumina(mu). i napisi gde zivis (grad)
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
markesa
Akvarista



Registrovan: 27 Sep 2010
Poruke: 82
Lokacija: beograd