Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Easy-Life Ferro Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
banjala
Akvarista



Registrovan: 11 Avg 2010
Poruke: 134
Lokacija: Beograd-Zarkovo

PorukaPoslao: Pon Jan 10, 2011 6:42 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Na pakovanju pise:
10ml Ferro na 1000L pojacava Fe koncentraciju na 0.5mg/L.
Posto sam totalni pocetnik sa djubrenjem biljnih akvarijuma zanima me da li je tih 0.5mg/L isto sto i 0.5ppm?
Buni me tih 1000L. Imam akvarijum od 130L i nisam siguran koliko ovog preparata treba da dodajem na nedeljnom nivou. Da li to znaci da ovog preparata treba da dodajem samo 1.3ml nedeljno?
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu porukuMSN Messenger
AquaShop
Sponzor






PorukaPoslao: Pon Jan 10, 2011 6:42 pm Snimi Poruku Nazad na vrh

el_stupido
Akvarista



Registrovan: 05 Maj 2010
Poruke: 238
Lokacija: Novi Sad

PorukaPoslao: Pon Jan 10, 2011 6:50 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

da, ali moj savet ti je da krenes sa pola doze prvih par nedelja ako ti akvarijum nije jako zasadjen sa biljkama, jer vrlo lako ako preteras sa gvozdjem ces imati problema sa algama
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu porukuMSN MessengerICQ broj
Blue
Urednik
Urednik



Registrovan: 21 Jul 2009
Poruke: 2756
Lokacija: Beograd

PorukaPoslao: Pon Jan 10, 2011 7:01 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

10ml na 100 l vode povecava koncentraciju za 0.5 mg/l. Tako pise na sajtu proizvodjaca. Ispod toga pise da je to preporucena nedeljna doza. Gde ti vide 1000 l?
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
banjala
Akvarista



Registrovan: 11 Avg 2010
Poruke: 134
Lokacija: Beograd-Zarkovo