Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 početnički akvarijum 30x40x24 Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
shaca pochetnik
Akvarista



Registrovan: 27 Apr 2010
Poruke: 21
Lokacija: Stara Pazova

PorukaPoslao: Ned Maj 15, 2011 3:59 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Pošto sam početnik u akvaristici, interesuje me koje biljke i ribice su odgovarajuće za ovakav akvarijum, za podlogu sam kupio 2 kg kvarcnog peska, imam potapajuću pumpu, grejač i armaturu za neonsko svetlo, koje planiram da ugradim u poklopac od iverice, koja jačina svetla bi bila optimalna za tu veličinu akvarijuma, hvala unapred??
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu porukuPošalji email
AquaShop
Sponzor






PorukaPoslao: Ned Maj 15, 2011 3:59 pm Snimi Poruku Nazad na vrh

gocha
Akvarista



Registrovan: 07 Avg 2010
Poruke: 609
Lokacija: Trstenik

PorukaPoslao: Ned Maj 15, 2011 6:17 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

stedna od 20w + zemlja pod pesak i sve ce uspevati od biljnog sveta,ako ne biljni bilo koje osvetljenje...
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu porukuPošalji email
shaca pochetnik
Akvarista



Registrovan: 27 Apr 2010
Poruke: 21
Lokacija: Stara Pazova

PorukaPoslao: Ned Maj 15, 2011 9:03 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Hvala,interesuje me koliki je optimalan broj ribica za ovakav akvarijum, sviđaju mi se tetre, pa bi napravio neku kombinaciju sa njima??
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu porukuPošalji email
MarkoNg
Akvarista


Opomene: 1
Registrovan: 21 Nov 2010
Poruke: 224
Lokacija: Negotin

PorukaPoslao: Ned Maj 15, 2011 9:16 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh