Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Par pitanja, instrukcija i tako toga. Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
bojanr
Akvarista



Registrovan: 03 Jan 2012
Poruke: 19
Lokacija: Bijeljina

PorukaPoslao: Sre Jan 04, 2012 11:50 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Dobro jutro Smile
Evo čituckam ja ovaj forum već mjesec dana i odlučim da se registrujem, da napišem temu pa da vidim neke vaše savjete šta i kako bi moglo, da li negdje ima greška. Da napomenem da sam početnik Smile

Akvarijum je zapremine 100l, sa 3D pozadinom (stijene, siga). Prije 20 dana je pokrenut.
E sad prvo pitanje: pročitao sam ovdje od nekog dosta iskusnog akvariste (ne sjećam se imena) da aktivni ugalj nema funkciju u filteru poslije 2-3 dana. Meni on i dalje stoji u filteru, pa me interesuje da li da ga izvadim ili da ga ostavim ukoliko neće praviti neke probleme. Filter mi se nalazi iza 3D pozadine, vata, ugalj, keramika, sunđeri (ovim redoslijedom). Interesuje me da li redoslijed ima neku veliku ulogu (mislim na sunđere keramiku i ugalj) i koji je pravi.
E sad dalje, imam ja tu nekih biljki, fino to raste, nemam pretjeranih briga, nema algi (zelene, crne...), od imena jedino znam da je jedna limun a druga narodski rečeno je pšenica, treća nemam pojma kako se zove, vremenom ću i latinske nazive savladati Smile Kupio sam i mahovinu koju hoću da vežem za granu vinove loze koju sam uzeo od druga (neobrađena, pročitao sam proces sa pripremanjem, pečenje, kuvanje itd.)