Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Potreban savjet! Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
LaBuxna
Slučajni Prolaznik



Registrovan: 16 Sep 2020
Poruke: 3

PorukaPoslao: Sre Sep 16, 2020 3:28 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Pozdrav svima!

Moje ime je Dario, dolazim iz Banja Luke i apsolutni sam pocetnik u ovom predivnom svijetu. Vise od 3 mjeseca citam tekstove po forumima, raznim sajtovima sto na nasem sto na engleskom jeziku. Medjutim, zbog toliko informacija koje sam spremio u svoj mali mozak doslo je do totalne konfuzije i sad mi treba pomoc i savjet oko nekih problema koje imam.

Naime, posjedujem akvarijum od 90 litara (80x40x30)
Image

u njemu imam 2 crna skalara, 5 crnih neonki i jednog manjeg(srednje manjeg) cistaca. Imam i 5-6 kozica (crvenih) kao i par puzeva koji su bili na biljkama pa ih nisam htio baciti.

od biljaka imam:

Hydrocotyle tripartita
Image

Limnophila sessiliflora
Image

Bacopa monnieri
Image

Filter je externi Tetra EX800 plus

Svjetlo deebow dee-led 600

i naravno grijac Atman 100w

...

Ubacujem jos i preparate
Image

pH vrijedno je izmedju 8 i 8,5(prije nego sam promjenio oko 30-40% vode)

Nemam rasprsivac vazduha jer mi voda pada pod pritiskom u akvarijum sto mi je receno da je dovoljno za takav akvarijum.

...sad kad sam vam rekao sve o svom akvarijumu moje pitanje je sledece: