Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Potrebna vasa pomoc oko rasvete Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
djilepfc1970
Akvarista



Registrovan: 01 Apr 2020
Poruke: 39
Lokacija: Knjazevac

PorukaPoslao: Sre Jul 15, 2020 10:59 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Pozdrav svima,dugo sam akvarista ali sto se tice biljne tu sam da kazem pocetnik. Formirao ispocetka akvarijum u doba onog prvog napada corone i resio malo da se igram i sada nailazim na problem. Bilje mi ne napreduje kako treba, nema zelenu boju, ne raste i ne siri se a postujem pravila sve i gledam da sve bude kako su mi rekli iskusniji. Akvarijum je oko 100 litara, 75x45x35cm, podloga je Tropica aquarium soil, filter spoljni 500l na sat i imam neki unutrasnji kao pomocni, bilje u akvarijumu nezahtevno ili srednje zahtevno, koristim easy carbo po uputsvu i profiti, menjam u prva dva meseca dva puta nedeljno a sada jednom.Imam haubu na kojoj imam 4 neonke t8 od 18w, philips 765. Pored loseg napredovanja bilja imam i zelene koncaste alge kojih ima i na biljkama i na kamenju i malo na staklu, ima ih i na drvetu, zatim ima i braonkastih algi po kamenu, i crnih koncastih na uglavnom na krajevima biljaka, kao i na nekim listovima biljaka kao mini zbun. Jedino do cega mozda je problematika jeste osvetlenje. Vasa pomoc je kako izvuci maksimum dobrog osvetlenja na vec postejecu haubu, znaci neonke od 18w duzine 60 cm. Svaka preporuka je dobro dosla. Hvala i izvinite na obimnom pisanju ali sam morao kako bih uvideli kompletnu sliku.
Image
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu porukuPošalji email
AquaShop
Sponzor






PorukaPoslao: Sre Jul 15, 2020 10:59 am Snimi Poruku Nazad na vrh

Ascaron
Akvarista



Registrovan: 06 Avg 2019
Poruke: 44