Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Pumpa i filter Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
sanjdjordj
Akvarista



Registrovan: 18 Sep 2010
Poruke: 26

PorukaPoslao: Sub Sep 18, 2010 4:55 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Molio bih za pomoć. Pošto sam totalni početnik treba mi pomoć oko dve stvari. Dobio sam pumpu atman at-301 i filter atman HF-0100. Pošto trenutno koristim spoljni filter od stakla i spoljnu pumpu, kako se ove dve stvari montiraju. Uz pumpu sam dobio jednu plastičnu račvu, cev i neki plastični držač. Čuo sam da se ova pumpa stavlja u spoljni filter koga želim da zamenim novim filterom atman HF-0100, pa gde onda da stavim pumpu. Šta mi je bolje, da ostavim strai filter ili da stavim novi?
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu porukuPošalji email
AquaShop
Sponzor






PorukaPoslao: Sub Sep 18, 2010 4:55 pm Snimi Poruku Nazad na vrh

zlay
Akvarista



Registrovan: 27 Maj 2010
Poruke: 233
Lokacija: Pozarevac

PorukaPoslao: Sub Sep 18, 2010 6:37 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Savet (malo je tesko govoriti napamet bez slika) koji ti ja mogu dati da je spoljni filter itekako bolji od tog atmana. Procesljaj po forumu i vidi kako se prelivna pumpa montira u spoljni filter.Nije tako komplikovano a daje mnogo bolji protok vode i bolji ucinak od vazdusne pumpe na prelivnim cevima. Probaj prvo da okacis slike akvarijuma, jednog filtera, drugog pa da vidimo sta ce i ostali reci. Vise misljenja su uvek bolja od jednog . Pozdrav!
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu porukuPošalji email
Prikaži poruke iz poslednjih:      
Napiši novu temuOdgovori na poruku
 Skoči na:   

Srodne Teme
Tema Autor Forum Odgovori Poslao