Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Savet za kupovinu riba "čistača" Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
Tajchili
Akvarista



Registrovan: 16 Jan 2014
Poruke: 135
Lokacija: Novi Beograd

PorukaPoslao: Uto Jan 28, 2014 12:00 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Treba mi savet, tj preporuka iskusnijih akvarista i/ili Vaše mišljenje, vezano za kupovinu riba algara i muljaša.
Akvarijum je od 40l, korner filter, spoljašnja pumpa sa dva izlaza, dugački raspršivač, termometar, grejač na 25oC, rasveta sa štedljivom od 20W, biljke, redovno menjanje 1/3 vode sa usisavanjem.
Od stanovnika:
skalar - 1
neonke - 6
kuli-kuli - 1
zebrice - 3
gupi - 2

Htela sam da kupim neku od riba dna, ali s obzirom da sam početnik, ne znam koju bih izabrala. Neki su mi preporučivali ancitrusa, a neki su strogo protiv, jer ima brkčiće, mnogo rije, pa bi mogao da mi povredi kulija. Neki da nikako ne uzimam koridorasa (bilo kog), već striktno Plekostomusa. Neki mi kažu da nije važno šta uzimam, samo da imam i muljara i algara. Neki opet da moram da imam sve u paru (muljari, algari i puževi), neki da mi je dovoljan samo po jedan i tako u nedogled.
Šta mi Vi preporučujete...?
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
AquaShop
Sponzor






PorukaPoslao: Uto Jan 28, 2014 12:00 am Snimi Poruku Nazad na vrh

manastiriste
Akvarista



Registrovan: 30 Jan 2013
Poruke: 627
Lokacija: Novi Beograd

PorukaPoslao: Uto Jan 28, 2014 12:09 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

cek,cek...stani...