Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Uredjaji za merenje saliniteta Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
ljubee
Akvarista



Registrovan: 22 Jan 2020
Poruke: 32
Lokacija: Zrenjanin

PorukaPoslao: Sub Maj 30, 2020 8:38 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Pozdrav svima,

mislim da je ovo jedna bas zanimljiva tema Smile Ja sam eto pocetnik u morskoj ali kontam da nisam bas pao sa Marsa...mada tako ispada u nekim trenucima.
Prvo sam nabavio onaj hidrometar,za koji ste mi vec rekli da je neprecizan,ali ono nema veze sa zivotom,mereci salinitet sa njim i sa refraktomerom on je u stvari neupotrebljiv.
Vidim da refractomer vecina kalibrise sa Ro vodom i da su neka iskustva,da bi linija trebala da bude malo ispod crte gde stoji 0.Ja sam sa mojim dobio neku tecnost,sa kojom kada kalibrisem i da sa njom stoji na 0 dok ro vodom bude za delic kao ispod 0.
Ono sto me zanima je sa cime kalibrisete svoje uredjaje ,neka preporuka za vecu tacnost je tecnost za kalibrisanje na 35 ppt,jer kazu da je tako najpreciznije,posto se taj broj i trazi u merenju.
I koliko cesto? Meni se danas desilo,da sam radio promenu vode 10 %,sve sam uradio po PS, 35 ppt aq,i sveza voda isto.....uradio zamenu i sacekao 2 sata i kada sam izmerio iz aq ono.....37 ppt....pa sam ga onda ponovo kalibrisao i sada pokazuje 35ppt,da li je moguce da se tako brzo rasteluje? pazio sam da ne bude mehurica i sacekao sam neko vreme i ako ima ATC.
Citao sam da su uredjaji marke red sea imali problem......
Mislio sam cak da kupim i Hanin salinomer ali vidim da i oni imaju fore i fazone...i da je neprecizan.
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu porukuPošalji email
AquaShop
Sponzor






PorukaPoslao: Sub Maj 30, 2020 8:38 pm Snimi Poruku Nazad na vrh