Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 skotna miki maus-platika Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
dimitrije57
Slučajni Prolaznik



Registrovan: 08 Mar 2015
Poruke: 7

PorukaPoslao: Ned Mar 08, 2015 10:29 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Ocekujem da mi se okoti ribica koja je valjda miki maus ili platika to bi trebalo da bude u narednih nedelju dana i zaista mi treba neki savet zato sto akvarijum imam oko mesec dana i jos sam pocetnik i pisite mi sta da radim sa njom i malim ribicama kada se rode,koliko da sacekam pa da trudnicu vratim iz kotilice u akvarijum,kada da ubacim u akvarijum i male ribice.


Poslednji izmenio nesa69 dana Pon Mar 09, 2015 9:13 pm, izmenjeno ukupno 1 puta

Razlog izmene nesa69: Pravlnik, ne viči po forumu.
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
AquaShop
Sponzor






PorukaPoslao: Ned Mar 08, 2015 10:29 pm Snimi Poruku Nazad na vrh

nesha barajevac
Urednik
Urednik



Registrovan: 20 Sep 2012
Poruke: 1731
Lokacija: Novi Zeland

PorukaPoslao: Pon Mar 09, 2015 8:44 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Kada joj guza pobeli i kada primetiš da je promenila ponašanje spremna je za kotilicu. Obično je sve gotovo za par dana ali može i da se oduži. Čim izbaci malce mamu možeš vratiti u akvarijum. Pročešljaj malo teme u razmnožavanje pa se upoznaj i sa ostalim detaljima. Koristi pretragu, ima mnogo toga napisano i više puta ponovljeno. Plati, gupi i moli su živorotke i sve se razmnožavaju na isti način.
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
dimitrije57
Slučajni Prolaznik



Registrovan: 08 Mar 2015
Poruke: 7

PorukaPoslao: Pon Mar 09, 2015 11:13 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh