Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Juwel Primo 70 - moj prvi akvarijum Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
Locaa
Slučajni Prolaznik



Registrovan: 09 Jan 2017
Poruke: 6
Lokacija: Sabac

PorukaPoslao: Uto Jan 10, 2017 11:23 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Veliki pozdrav svima! Pre neka 3 meseca sam aktivirao svoj prvi akvarijum (juwel primo 70) pa bih voleo da podelim sliku sa vama i naravno dobijem kritike i smernice što bi mi mnogo značilo.Potpuni sam početnik i akvarijum je uzet detetu, ali je naravno spalo sve na mene.Sve što sam znao o akvaristici znao sam od prodavaca i to je to.Pre možda dve nedelje sam otkrio ovaj sajt i oduševio me.Toliko korisnih informacija na jednom mestu, iskustava i mišljenja, svaka čast stvarno.
E ovako, u mom akvarijumu su trenutno sledeće ribice : 5 barbusa tetrazona, 7 zelenih barbusa , 4 žuta barbusa , 5 ksifoa , 2 ancitrusa , 3 pande i jedan sijamski borac.Napominjem da su sve ribice kupljene pre nego što sam otkrio ovaj forum i nisam znao kompatibilnosti pojedinih vrsta.Na svu sreću za sada se svi slažu, čak i barbusi sa borcem za koje sam pročitao da nikako ne idu zajedno.Od podloge imam samo šljunak a ove biljke ne znam koje su i ne znam njihove potrebe..
Ovaj akvarijum mi predstavlja zadovoljstvo i uživanje mi je svaki put kad ga pogledam, pa naravno želim i da ga poboljšam koliko mogu.Bio bih do neba zahvalan na bilo kakvom savetu, kritici, mišljenju..Evo i slika akvarijuma.
Image
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
AquaShop
Sponzor






PorukaPoslao: Uto Jan 10, 2017 11:23 am Snimi Poruku Nazad na vrh

oldwolf
Akvarista



Registrovan: 13 Nov 2016
Poruke: 307