Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Pomoc za pocetnika Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
peravsp

Registrovan: 01 Okt 2023

PorukaPoslao: Ned Okt 01, 2023 6:54 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Pozdrav clanovima foruma

Potrebna mi je pomoc, s obzirom da sam pocetnik. Pre postavljanja ove teme sam procitao savete i diskusije oko cikliranja akvarijuma. Pazario sam akvarijum od 57L. U pitanju je FLUVAL Flex 57. Dosao je u kutiji sa fabrickim filterom (sundjer, aktivni ugalj i neki beli valjci) i RGB osvetljenjem. Tome sam dodao grejac i pumpu za vazduh. Kao sto se vidi na slikama, ubacen je pesak za podlogu, nekoliko biljaka koje ne zahtevaju CO2 i ostala dekoracija. Problem je u tome sto se nakon 3 dana pojavila neka bela smesa (pretpostavljam plesan). Vidi se na prilozenim slikama. Procitao sam savete tipa: da to mogu pojesti cistaci ili da se fizicki ukloni. Neko savetuje da se deo vode zameni i da se ispere filter. Voda je cistija u odnosu na prvi dan nakon punjenja ali je i dalje zamucena. Dodao sam i neku tecnost za prociscavanje vode. Koren na kome se nahvatala plesan nisam skuvao kao sto to neki preporucuju. Za sada ne znam sta je najpametnije pa se nadam nekom savetu. Hvala

Srdacan pozdrav

PS
Da li pumpa za vazduh mora da radi tokom cikliranja?

[img]Image[/img]

[img]Image[/img]

[img]Image[/img]

[img]Image[/img]

[img]Image[/img]

[img]Image[/img]

[img]Image[/img]
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
AquaShop
Sponzor

PorukaPoslao: Ned Okt 01, 2023 6:54 pm Snimi Poruku Nazad na vrh

peravsp

PorukaPoslao: Ned Okt 01, 2023 6:58 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Evo direktnih linkova posto su gornje slike male Very Happy