Autor |
Poruka |
peravsp
Registrovan: 01 Okt 2023
|
Pozdrav clanovima foruma
Potrebna mi je pomoc, s obzirom da sam pocetnik. Pre postavljanja ove teme sam procitao savete i diskusije oko cikliranja akvarijuma. Pazario sam akvarijum od 57L. U pitanju je FLUVAL Flex 57. Dosao je u kutiji sa fabrickim filterom (sundjer, aktivni ugalj i neki beli valjci) i RGB osvetljenjem. Tome sam dodao grejac i pumpu za vazduh. Kao sto se vidi na slikama, ubacen je pesak za podlogu, nekoliko biljaka koje ne zahtevaju CO2 i ostala dekoracija. Problem je u tome sto se nakon 3 dana pojavila neka bela smesa (pretpostavljam plesan). Vidi se na prilozenim slikama. Procitao sam savete tipa: da to mogu pojesti cistaci ili da se fizicki ukloni. Neko savetuje da se deo vode zameni i da se ispere filter. Voda je cistija u odnosu na prvi dan nakon punjenja ali je i dalje zamucena. Dodao sam i neku tecnost za prociscavanje vode. Koren na kome se nahvatala plesan nisam skuvao kao sto to neki preporucuju. Za sada ne znam sta je najpametnije pa se nadam nekom savetu. Hvala
Srdacan pozdrav
PS
Da li pumpa za vazduh mora da radi tokom cikliranja?
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img] |
|
|
|
|
AquaShop
Sponzor
|
|
|
|
peravsp
|
|
|
|
peravsp
|
|
|
|
Nerd
Registrovan: 15 Avg 2023
|
Bela sluz je potpuno normalna pojava, pojesce je vrlo brzo algari, puzevi ili kozice.
Btw mnogo lepo izgleda, sta planiras da ubacis? |
|
|
|
|
peravsp
|
Nerd :: |
Bela sluz je potpuno normalna pojava, pojesce je vrlo brzo algari, puzevi ili kozice.
Btw mnogo lepo izgleda, sta planiras da ubacis? |
Pozdrav .Mislio sam malo jato neonki, jedan par gupika. Par cistaca tipa Ancitrus i Corydoras. I ne znam da li bih mogao par kozica zbog dodatnog ciscenja. Planiram da ubacim jos koju biljku, mada nemam dovoljno iskustva. Sto se tice nekih drugih riba voleo bih bas da cujem preporuke |
|
|
|
|
Baia
Akvarista
Registrovan: 18 Apr 2010
|