Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Filter bez cjevcice..? Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
dragonborn2712

Registrovan: 09 Avg 2024

PorukaPoslao: Pet Avg 09, 2024 10:31 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Pozdrav svima,prije nekoliko dana sam kupio akvarijum 20l,tako da sam totalni pocetnik u ovome.Covjek od kojeg sam kupio nije mi dao uz filter ovu cjevcicu sto se natakne naprijed..Interesuje me da li je ona neophoda ili se moze bez nje.Hvala unapred

Image

Image
Pogledaj profil korisnikaPošalji privatnu poruku
AquaShop
Sponzor

PorukaPoslao: Pet Avg 09, 2024 10:31 pm Snimi Poruku Nazad na vrh

Tomash
Slučajni Prolaznik

Registrovan: 25 Apr 2024

PorukaPoslao: Sub Avg 10, 2024 8:58 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Zdravo, ta cevka služi kao usmerivač vode koja prolazi kroz filter. Može i bez toga, mislim da će više da uzburka vodu.
dragonborn2712

Registrovan: 09 Avg 2024

PorukaPoslao: Sub Avg 10, 2024 12:00 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Tomash ::
Zdravo, ta cevka služi kao usmerivač vode koja prolazi kroz filter. Može i bez toga, mislim da će više da uzburka vodu.

U pravu si vidim i ja da se one bore unutra da je brza voda..
Baia
Akvarista

Registrovan: 18 Apr 2010

PorukaPoslao: Sub Avg 10, 2024 5:50 pm Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Mali je akvarijum a pumpa jaka. Malo je stresno za ribice. Nije obavezno da imas takav sprejbar(rasprsivac) ali bi bilo dobro. Mozes ga i sam napraviti od neke plasticne cevi ili tvrdjeg creva a mozes i da iskoristis sundjer za filter i da ga "nataknes" na izlaz sto ce malo da uspori i rasprši vodu.
Prikaži poruke iz poslednjih:      
Napiši novu temuOdgovori na poruku
 Skoči na:   

Srodne Teme