Autor |
Poruka |
shaca pochetnik
Akvarista
Registrovan: 27 Apr 2010
|
Pošto sam početnik u akvaristici, interesuje me koje biljke i ribice su odgovarajuće za ovakav akvarijum, za podlogu sam kupio 2 kg kvarcnog peska, imam potapajuću pumpu, grejač i armaturu za neonsko svetlo, koje planiram da ugradim u poklopac od iverice, koja jačina svetla bi bila optimalna za tu veličinu akvarijuma, hvala unapred?? |
|
|
|
|
AquaShop
Sponzor
|
|
|
|
gocha
Akvarista
Registrovan: 07 Avg 2010
|
stedna od 20w + zemlja pod pesak i sve ce uspevati od biljnog sveta,ako ne biljni bilo koje osvetljenje... |
|
|
|
|
shaca pochetnik
Akvarista
|
Hvala,interesuje me koliki je optimalan broj ribica za ovakav akvarijum, sviđaju mi se tetre, pa bi napravio neku kombinaciju sa njima?? |
|
|
|
|
MarkoNg
Akvarista
Opomene: 1
Registrovan: 21 Nov 2010
|
Obično se za podlogu za gajenje biljaka stavlja kvarcni pesak, granulacija od 1mm do 3-4 mm prečnika zrna, i to tako da prvi sloj(npr. debljine 2-3 cm) bude sitnija granulacija, 1-2mm, a drugi, gornji sloj(npr. debljine 2-3 cm) da bude krupnija granulacija 3-4 mm. Sa debljinom podloge se može eksperimentisati, npr. kod mene u akvarijumu napred je debljina podloge oko 5 cm, a u zadnjem delu debljina je oko 10 cm.
i najbolje je treset uzeti
evo za podlogu kako ide...vidim pitas u drugu temu, pitaj ovde sve sto ti treba.....inace ovaj tekst je napisao drugi clan foruma samo sam kopirao |
|
|
|
|
shaca pochetnik
Akvarista
|
Hvala, nemam preteranog iskustva sa forumom, dali je potrebno prethodno izvršiti ispiranje i treseta, kao i peska?? |
|
|
|
|
Nenad88
Akvarista
Registrovan: 05 Apr 2011
|
ne treset ja kod mene nisam ispirao a pesak jesam |
|
|
|
|
MarkoNg
Akvarista
|
ja imam biljke, sve koje su ti potrebne, imas privatnu poruku od mene procitaj pa odgovori
i za sve nas ovde pitaj u tvojoj temi |
|
|
|
|
shaca pochetnik
Akvarista
|
OK, mislim da ću se snaći, nego u toj veličini akvarijuma koliki je optimalan broj riba??
I koje vrste biljaka staviti?? |