Akvaristika forum
Pretraga • Pravilnik • Album • Profil • Proveri privatne poruke • Lista članova • Registruj se Uloguj se
 akvarijum.org • Baza biljaka • Slike • Tekstovi • Video • Kalkulator • Kontakt • Marketing
 Zlatna ribica-ima plik ispod usta Pogledaj sledeću temu
Pogledaj prethodnu temu
Napiši novu temuOdgovori na poruku
Objavi na Facebook
Autor Poruka
Andry
Slučajni Prolaznik



Registrovan: 18 Dec 2013
Poruke: 6
Lokacija: Beograd, Miljakovac

PorukaPoslao: Ned Dec 22, 2013 2:39 am Snimi Poruku Odgovoriti sa citatomNazad na vrh

Pozdrav svima!

Ovo je moj prvi post na ovom forumu pa se nadam da sam ga postavila na pravom mestu.

Totalni sam pocetnik u akvaristici, tacnije pre nedelju dana kupila sam prve ribice. U pitanju su zlatne ribice - mislim da je Fantail goldfish.
Akvarijum mali 12 litara, sa filterom i grejacem. Temperatura vode je oko 23C. U akvarijumu su sitni kamencici, skoljke koje sam skupila na moru (pre upotrebe sam ih dobro prokuvala) i biljka.
Znam da je akvarijum mali, ali planiram da pravim novi, dosta veci.

Kada sam kupila ribice, nisam primetila da je jedna od njih izgleda bolesna. Tacnije ispod usta ima kao mali plik koji se naduva kad ribica otvara usta - kao kod zabe. Nisam odmah izdvojila ribicu iz akvarijuma. Ponasala se normalno. Juce je pocela da bude neaktivna i da se skriva u kraj iza filtera. Veceras se vec uopste nije kretala kako treba, samo plutala po povrsini pa sam je izdvojila u neku vecu posudu. Sada se uopste ne pomera i jedva da dise, a telo joj je naglo posivelo i krljusti su joj na jednom delu opali. Ribica je sad i dalje pri povrsini vode, nagnuta na jednu stranu i dise čas ubrzano čas previse sporo. Sad((